.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای اولین بار دراستان ؛
مترجمان استان مازندران ، بیمه بازنشستگی می شوند

 

شمال نیوز: رئیس انجمن مترجمان استان مازندران از تخصیص بیمه به مترجمان مازندرانی خبر داد .

 

به گزارش شمال نیوز ، دکتر فاطمه دادبود با اعلام این خبر گفت : انجمن صنفی مترجمان استان مازندران، به‌عنوان نهادی معتبر و قانونی و به‌دنبال احقاق حقوق مترجمان، هم‌اکنون اعلام می‌دارد، برای اولین بار در استان، برای صنف مترجمان بیمه بازنشستگی با شرایط مناسب تخصیص یافت.

 

وی افزود : این بیمه با پیگیری‌ها و رایزنی‌های بسیار انجمن با اداره کل ارشاد اسلامی استان مازندران و از طریق صندوق اعتباری هنرمندان به مترجمان استان تعلق می‌یابد.

 

دکتر دادبود، رئیس انجمن مترجمان استان، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی ارزنده و موثر جناب دکتر زارع، رئیس کل اداره ارشاد اسلامی استان و آقای فضلی، مسئول بخش صندوق اعتباری هنرمندان، اظهار داشت : کلیه مترجمانی که عضو انجمن صنفی مترجمان استان مازندران می‌باشند می‌توانند با ارائه مدارک خود از طریق اداره ارشاد اسلامی به سازمان تامین اجتماعی معرفی شده و از بیمه بازنشستگی تامین اجتماعی برای مترجمان و مزایای آن بهره‌مند گردند.

 

 وی اعلام کرد : شرایط بیمه مترجمان و توضیحات بیشتر در این‌خصوص به‌زودی در سایت رسمی انجمن به نشانی   http://tiamp.ir  و دیگر خروجی های ارتباطی انجمن در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.